úterý 31. července 2018

Výlet na Rešovské vodopády

S koncem roku dostáváme v práci volnější režim. Nemusíme sedět v kanceláři, řeší se hlavně urgentní případy a jinak máme volno. To si každý užívá po svém, ať už s rodinou, na zimní dovolené ve slunném Španělsku nebo výlety. Už dlouho jsem potřeboval si vyčistit hlavu. Takže jsem na druhý svátek vánoční vzal foťák a vyrazil na poslední výlet s FoFo (Ford Focus) před bouračkou (nějaký maník mi napálil zezadu do zaparkovaného auta, super vstup do nového roku ...).



Každopádně, Rešovské vodopády jsou výše položené, než Zábřeh, ze kterého jsem vyrážel. Dole bylo jen plechové nebe, ale nahoře jsem vjel do nízkých mraků a začal si připadat jako ve filmu Silent Hill. Btw ještě jsem ho nestíhl zkouknout, takže je v bucket listu věcí pro rok 2018 :) Špatná viditelnost, mraky a opuštěné letní chatky skvěle dokreslovaly atmosféru. Člověk by se i místy bál :)

Na místo jsem dorazil před 11. hodinou, žádný zázrak, ale nebylo kam spěchat. Hnedka jsem pokračoval po známé trase směrem k vodopádům a u toho natáčel krátká videa. Říkal jsem si, že vyzkouším jiný styl "vlogu". Čím víc jsem se blížil, tím jsem se víc nemohl dočkat. Vidět zase před sebou obrovský vodopád a nikde okolo nevidět ni živáčka. Cestou jsem se zastavil u opuštěného mlýna. Trošku jsem sešel z cesty do lesa k potoku a pustil jsem se do focení. Osudová chyba. Od mlýna přímo k vodopádům trvá cesta normálním lidem do 10 minut. Já tam dorazil po téměř 1 hodině a 45 minutách. Ale aspoň jsem si je pořádně užil.


Zdržení a focení po cestě sice pořídilo pár fajn fotek a záběrů. Na druhou stranu mi ale vzalo čas, který jsem mohl být přímo u vodopádů. Ale co. Stejně tam příští rok zase pojedu, tak si to rozvrhnu jinak. Jsem rád, že se mi povedlo splnit předsevzetí, které jsem si dal - vrátit se zpět se super fotkou, ale neopakovat se z předchozích návštěv. Prostě něco jiného, procvičit si a pohrát s kompozicí i technikou. Plánuju v budoucnu dělat víc podobných výletů. Nechci, aby mi technika jen seděla doma v batohu. Když se sejde parta lidí, rád nepojedu sám :)

Rešovské vodopády (2017)

Related Articles

0 comments:

Okomentovat