středa 24. dubna 2019

Silent Hill pod Plešivcem


Jak se koukám na kalendář, tak od února mám pěkné zpoždění s psaním článků z výletů, které jsem podnikl. Po posledním příspěvku z Bastei jsem si dal od focení chvíli volno. Blížily se svátky, ruce plné práce, úklidu, kupování dárků ve vykoupených obchodech. Přes zimu jsem byl zalezlý v teple, a až s teplejším počasím jsem vylezl z pohodlně zařízené nory v Praze. 

Každopádně v půlce února už mi bylo blbé hledat neustále výmluvy, a protože přálo počasí, vyrazil jsem na výlet. Chvíli jsem se rozmýšlel s místem. Nakonec jsem zvolil Plešivec u Litoměřic, který je pěkně po ruce. Nebudeme si nic nalhávat. Pro začátek nové sezóny jsem tento easy win uvítal. Když jsem se blížil Litoměřicím, začala se vytvářet mlha. Po pár minutách se pomalu dala krájet. V krajině to vykouzlilo něco skvělýho. Však mrkněte na video 😉



A nesmí samozřejmě chybět ani galerie s fotkami z výletu... Prostě paráda a nemůžu se dočkat, až se tam zas ukážu. Třeba se mi povede naplánovat větší procházku na celý den.
České Středohoří - Plešivec (2019)

Related Articles

0 comments:

Okomentovat